Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-20, 16:28   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Selv om jeg har vært veldig opptatt av #metoo og Giskesaken, så tenkte jeg først at en måtte skille boka til Haddy og jobben hun jo tross alt har hatt noen år på rad nå. Men jeg ser av denne diskusjonen og ikke minst på seertallene, at dette faktisk påvirker folk negativt, såpass at en ser det på seertallene på dette programmet. Det bør være en vekker for mange, ikke kun NRK. Men også politiske partier som gir folk nye sjanser.

Selv var jeg utenlands lille juleaften, så jeg trengte ikke ta noe valg. Har jo som regel hatt programmet stående på, uten å følge med på programlederne, men kanskje tatt meg en pause på noen innslag, som Hovmesteren og Grevinnen, som jo er en klassiker mens en pynter juletre eller steker krumkaker. Så selv om jeg er en svoren #metoo-forkjemper, så skal jeg ikke si at jeg bevisst hadde tatt valget med å velge det bort om jeg hadde vært veldig opptatt av å få riktig julestemning.

Jeg tenker at dette er interessant, og viser hvordan #metoo har påvirket oss kvinner. Og også noen menn.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat