Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-19, 22:38   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.728
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?

Vi er hos svigerfamilien i år også, som regel er vi det. Mannens søster med mann og barn bor i annet hus på samme gårdstun som svigerforeldrene mine (som er de jeg og mannen + mannens bror og kjæresten sover hos, ungene sover litt her og der, sammen med søskenbarn i ulike konstellasjoner i det ene elle det andre huset, varierende fra dag til dag). Typisk er at vi (og våre unger), mannens bror med kjæreste spiser middag hos svigerforeldrene mine, mannens søster og svoger med sine barn spiser hos seg, gjerne med venner på besøk, også samles vi til dessert og kaker i det ene eller andre huset, spiller kort, ser fim, skravler o.l. fram til vi går ut og skyter opp raketter. Går inn igjen og fortsetter feiringen så lenge vi gidder, til ungene/ungdommene sovner i en dunge ett eller annet sted. "Ungene" er i alderen 17, 15, 14, og 3x12 år, og ingen har ytret behov for å dra andre steder. 17-åringen er av den familiekjære typen som gjerne feirer nyttår med de yngre søskenbarna.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-12-19 kl 22:56.
My er aktiv nå   Svar med sitat