Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-19, 22:38   #80
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spoiler alert Hjem til jul

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Uansett om det kommer en episode til eller ikke, så ER det jo en festlig, ny, annerledes og kreativ måte å avslutte en serie på. Ingen har gjort det før og det blir jo mer en snakkis og artige spekulasjoner. Kan liksom ikke se for meg at det virkelig kommer en episode til; Det er jo Netflix og sett av folk i mange land allerede. Får man det med seg om det blir mer, liksom.


"How it ends" på Netflix endte litt sånn den også. Og mange mislikte filmen på grunn av det, mens jeg syntes det var en spennende måte å avslutte den på.



Nå har jeg enda ikke fått sett ferdig "Hjem til jul" da...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat