Sv: Hva strømmer du nå
Jeg har begynt på Virgin River. Fikk den anbefalt med kommentar om at den minnet om Hart of Dixie, som jeg likte veldig godt. Handler om ei som flytter ut av byen og skal hjelpe en landsby-lege, men jeg måtte jo le når jeg så at det er samme skuespiller som spiller lege i denne serien, som spilte legen i Hart of Dixie. Har foreløpig bare sett en episode, tenker å pløye gjennom i jula. Det blir sikkert litt kjærlighet og litt landsby-drama og lignende, tenker jeg.
Mannen og jeg har begynt å se Atypical etter mange kommentarer i denne tråden. Har foreløpig bare sett en episode der og, men den virker artig. Handler om en på autisme-spekteret som skal prøve å få seg kjæreste.
Vi ser fortsatt på "oss i mellom" på tv (tv2?) på torsdager, som er drama med Agnes Kittilsen og Nicolay Cleve Broch.
Jeg er midt i The Crown, men synes denne sesongen er litt kjedelig, også klarer ikke hodet mitt å omfavne de nye skuespillerne. (Pluss at jeg har sagt til meg selv at jeg kun skal se på mens jeg går på tredemølla. )