Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-19, 11:48   #352
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg kjøpte juletre på medlemspris på coop obs bygg i går. 250 kroner for en edelgran var billig. Kommer nok ikke inn ennå, men tenkte at jeg like godt kunne dra innom mens de hadde godt utvalg.

Ellers er jeg godt i rute. Hadde reperatør på stekeovnen før helgen, så nå er den klar for julebakst og ribbe. Et par presanger ut av huset i går, nå er det ikke mer som skal ut av huset før vi skal møte familie for julegaveutveksling og kveldsmat et par dager før jul. Men tenkte jeg snart skulle begynne å pakke inn. Det er fortsatt et par pakker jeg venter på i posten, men alt er på vei og skal være i hus i god tid.

I år føler jeg at stresset er skikkelig lavt, vi har tid til kos og begynner å føle på julestemningen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat