Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-19, 06:28   #147
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Etter å ha innreda ein leilighet meir eller mindre med bruktkjøp, med unntak av vaskemaskin, TV og seng, har eg latt meg fascinere ein del av korleis folk opptrer på Finn. Det er mange ryddige og fine folk, altså! Men nokre presenterer skrot som om det var fine ting og blir sure når ting ikkje blir henta likevel. Finn.no har jo funksjon for å anmelde og rate folk ein har kjøpt frå. Men når det ikkje blir kjøp likevel og varen ikkje stemmer med opplysningane ... eg sakner å kunne gi mindre gode tilbakemeldinger på useriøse selgjarar.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat