Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-19, 14:08   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å trene på gravlunden?

Jeg forholder meg ofte hverken til regler eller andres tradisjoner eller sans for upassende, det innrømmer jeg gladelig. Som jeg vel også har gjort før. Hvis det hadde stått spesifikke skilt der jeg løp, hadde jeg antagelig forholdt meg til det. Hadde det vært sørgende der, hadde jeg tatt hensyn.

Men at folk på andre siden av landet synes det er upassende at man løper på en gravlund som primært blir brukt som park, hundelufting, sightseeing og fuckdates? Næh.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat