Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-19, 10:02   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å trene på gravlunden?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes det med Listhaug var et veldig godt eksempel. Jeg synes det er ubegripelig, faktisk ufattelig, at noen kan stemme på henne. Men jeg aksepterer at folk tenker annerledes, og jeg synes det er flott med demokrati og lover.

Betyr dette at man ikke kan sette seg inn i andre sted?

Tanken er fri, det predikerer jeg for mine elever. Ingen kan bestemme hva andre skal tenke.

Det er selvsagt helt greit at man syns andres meninger er ubegripelige, men jeg syns ikke det er å sette seg inn i andres sted, nei.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat