Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-19, 10:04   #222
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har hengt opp verandalysene, både hvite og fargede. Jeg har slått på de hvite, men venter litt med de andre. Jeg har også begynt å forberede litt julepynt, jeg skal blant annet lage en julekrans til peisen, og en juledekorasjon en gammel juletrefot. Jeg har tegnet noen utkast til kransen, og ser at jeg faktisk kan bruke de tegningene som julekort også.

I dag er planen å koke syltetøy til julegaver, samt se om vi får tid til å invitere til en fest før jul. Vi har pleid å invitere til høsttakkefest, men på grunn av jobb har det blitt vanskelig de siste årene. Så vurderer en adventsfest i stedet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat