Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-07, 19:24   #60
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Silikonpupper?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kjøper ikke det meget populære argumentet om at man gjør det "for seg selv". Å operere svære pupper som gir ryggvondt o.l., ja. Å operer hengende mageskinn som gjør det vanskelig med bukselinninger, ja. Å øke bryststørrelsen, hell no.

Da gjør man det i så fall for seg selv fordi man er så farget av den generelle oppfatningen om at små pupper er stygge, og hadde hatt mer utbytte av å jobbe med seg selv på det indre plan.

Men du sier jo imot deg selv - som trøtt sier - det å ha små pupper kan være vel så problematisk med klær som løst mageskinn. Man kan jo bare gå opp en størrelse i bukser dersom det er mageskinnet som er et problem...

Jeg synes ikke at små pupper er stygge, absolutt ikke. Men personlig synes jeg at mine små pupper er feil proporsjonert til min kropp.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat