Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-19, 11:25   #62
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?

Siden jeg totalt mangler shoppinggenet mtp klær, kan jeg ikke bidra med tips jeg bruker selv, for meg faller det helt naturlig å shoppe minst mulig, men jeg ser for meg at en liten analyse av garderoben kan være lurt. Og få dem på lista som meisje la ut over her. Først absolutt alle plagg, deretter kan man kose seg med deletetasten for å komme fram til hva man egentlig trenger. Og supplere med noen få velvalgte plagg.

Selv bruker jeg som sagt minimalt med penger på klær, og jeg er nok en av veldig få personer som løper jevnlig som bare har ett par joggesko utenom piggsko. Nå skal det sies at jeg planlegger et par til, det er litt pes å stadig måtte vaske sålene ved veksling mellom ute- og mølleløping. Samme med jeans, der har jeg doblet beholdninga fra en til to par. Det hender likevel at jeg kan bli fristet til å kjøpe andre ting, men det er sjelden saker som er sprunget ut av et behov. Da er det greit å ta en runde rundt kvartalet, eller hvis det er nettshopping som frister, legg ned sida og tenk deg om i 10 minutter. Jeg pleier å tenke noe i retning av Hva trenger jeg dette til? Har jeg hatt bruk for dette tidligere? Hvor ofte vil det bli brukt? Vil dette gjøre livet mitt enklere? Vil det glede meg utover de første dagene? Sånne ting.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat