Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-19, 11:08   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?

Selvfølgelig er det greit. Det er alltid greit å spørre folk man vet har spesielle preferanser/behov hva de kan/vil spise. Om det ikke var mulig å spørre, synes jeg man bør forholde seg til den faktiske definisjonen, gitt at man vet om den da.

Jeg skjønner veldig godt at det hersker mye forvirring og misforståelse omkring dette, og er derfor jeg påpeker det som er korrekt, som f.eks. i tråden du nevner. Det er så utrolig kjipt å få fisk om man melder fra at man er vegetarianer. Jeg har til og med opplevd å få kylling.

Og for ordens skyld: jeg ble aldri irritert av dette om jeg fikk kjøtt hjemme hos privatpersoner som egentlig visste at jeg var vegetarianer. Da kommenterte jeg det ikke engang og jeg spiste det jeg fikk servert for å ikke skape pinlige situasjoner. Men når jeg ble servert fisk på sykehus eller kylling på jobbarrangementer der maten var catering (etter å ha meldt fra at jeg var vegetarianer), ble jeg skikkelig sur.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat