Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-19, 12:51   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.465
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Livet er for kort til å bli sint på marsipan var et godt livsmotto.

Jeg pynter selvsagt ikke til jul i oktober, men jeg begynner så smått å søke på pinterest etter oppskrifter, pynteforslag, orienterer meg litt i julegaveland og begynner kanskje å kjøpe inn gavepapir og sånt om vi trenger det. Ellers ramler jula litt inn når vi har tid til det. Vi pynter ikke spesielt til advent utover en hjemmemekka adventstake, også kommer det litt mer og mer julepynt på plass gjennom desember. Treet kjøper vi når vi har tid, og det blir pyntet når vi har tid. Slik kalenderen ser ut i år tipper jeg det blir rundt 21.-22. desember. Også står det oppe til Renovasjonsetaten samler inn trær i Oslo, gjerne rundt 6. januar. Julehusene står gjerne bittelitt lenger, fordi de gir fint lys. Julegardiner, juleputer, julehåndklær og sånn har vi ikke, så jula er ikke så invaderende som den tidligere interessen kanskje burde tilsi.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat