Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-19, 01:53   #113
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.520
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Har ikke lest boka. Er mest enig med Rine. Det er ikke tvil om at TG har klådd i årevis, men jeg tenker det at det kommer opp nå er en del av maktkampen. For all del, jeg tror varslene er reelle nok, men noen av de er gamle. Så kortversjonen er: Jeg tror alt er sant; seksuell trakassering, vanlig trakassering, at TG har vært for naiv i forhold til hvordan han ble oppfattet, at dette er en del av en maktkamp, at varslene er reelle, at noen har gravd etter varslene, at boken til HN er et viktig debattinnlegg, at boken til HN er et forsvarsskrift. Ja, hele suppa.

Ellers synes jeg redaktøren sier en del ting bra. Her sier hun at sitat om varsleren er: "Svaret kommer raskt. Hun godtar beklagelsen. Hun vil legge dette bak seg. Hun ønsker ham lykke til videre. Trond blir taus av takknemlighet." I og med jeg ikke har lest boken, er det vanskelig for meg å vite hva som er sagt om varslerne og sms-er i boken, men hvis dette er korrekt, kan det da umulig være så ille? Hun (altså Cathrine Sandnes) sier også at sms-ene er ordrett sitert i boken "Alle skal ned", og det å sitere det som er kjent er jo helt ordinært og ikke noe man behøver tillatelse til.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat