Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-19, 14:37   #107
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg har jo en jobb som har gjort meg utsatt fra en god del forsøk på krafsing og klåing fra personer som er vant til å ha makt over folk i min posisjon, og der det i tillegg tidligere var en problematisk balanse i møter som involverte både reiser og alkohol. Det aller, aller meste har jeg børstet av meg som litt irriterende flass på en sort kåpe.

Én gang gikk jeg gråtende i seng og skammet meg over å ha blitt utsatt for et ganske grovt overtramp. Bare den hendelsen alene gjør at jeg aldri vil undervurdere hvordan andre føler et #metoo-tilfelle. Hvis noen den dag i dag hadde anklaget meg for å ha hatt skylden det overtrampet, hadde det antagelig rippet opp en hel masse gammel uberettiget skam.

Én ting er å bli utsatt for noe du vet var galt og ikke din skyld. Noe helt annet er å bli direkte anklaget for å ha løyet og overdrevet og sikkert vært litt skyld i det selv (det var gjensidig flørting, alle hadde drukket, du ga ut signaler - ikke sant?) - og det er det Haddy gjør nå. Og kaller det sin sannhet. Som hun har rett på. Faen om hun har.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat