Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-19, 17:45   #31
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.819
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør prinsesse Ingrid få velge konfirmasjon fritt

Jeg ser argumentet med at jenta skal få slippe peset som, automatisk, ville fulgt om hun valgte humanistisk konfirmasjon eller droppa hele greia. Hun kommer til å få nok mas livet igjennom, gitt den rollen hun er født inn i.

Men søren, jeg klarer ikke å fri meg for at et land som Norge, med demokratisk styresett, tviholder på en så fullstendig udemokratisk tradisjon som monarkiet er. En som er født som tronarving står uten stemmerett, uten å kunne velge livssyn fritt - hva med partnervalg, når man ser hvilket oppstyr der blir når Märtha, som er langt unna trona egentlig, har funnet seg en mørkhudet kjærste, (for ikke å snakke om med et heller tvisomt karrierevalg) - hvilket oppstyr ville det da ikke bli om tronarvingen faller for ei anna kvinne - kan man i det heletatt ha en homofil tronarving? Eller hva om hun skulle bli forelsket i en mann med muslimsk bakgrunn, eller en shik etc?

Arme jente, sier jeg bare, ja hun er født med et helt sølvbestikk i munnen, men det må da være en ganske metallisk bismak.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat