Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-19, 18:19   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Mannen, som oppfører seg helt sånn 50-talls i dag. Han har begynt på jobb igjen, mens jeg og ungene fortsatt har fri. Her har jeg brukt hele dagen på å støvsuge (vanligvis mannens jobb), rydde kjøkken, vaske hundre maskiner med ulltøy som har ligget siden mai, rydda, satt ungene i sving med rydding, gått tur med ungene og fanga Pokémons og ellers servert dem frokost og lunsj og så gått i gang med middagen litt før mannen kom hjem, og så kommer han valsende inn og søpler til, med telefonmøte på øret og sier han skal jobbe til 20.00, uten å ha gitt meg beskjed før nå. Og så blir han snurt fordi jeg sier han kan spise et annet sted enn ved kjøkkenbordet, om han skal sitte med skjerm og øreklokker!