Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-19, 18:17   #105
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Ja, jeg syns at besteforeldre og barnebarn må få bestemme rammene for deres forhold og jeg tror ikke at barnevakt er det som betyr noe for hvorvidt man får et godt forhold eller ikke. Og noen voksne syns det er vanskelig å forholde seg til små barn og det er kanskje ikke før barna har blitt litt større at de starter å vise særlig interesse for dem.

Det jeg nok er mest misfornøyd med når det gjelder svigerforeldrene mine er at de ikke virker spesielt interessert. De spør ikke barna om interessene deres eller virker interessert i å lære dem å kjenne. De gir gaver som viser at de ikke har peiling på hvem de er og spesielt svigerfar med familie ser vi kun når vi inviterer til bursdagsselskaper og de inviterer oss dit en dag i romjulen. Til tross for at vi bor i samme kommune. Jeg trenger ikke barnevakt og når vi gjorde det følte jeg nok ikke at barna kjente dem godt nok til at de var førstevalget uansett. Kanskje er det kontrasten mellom denne likegyldigheten og mine foreldre som er svært interesserte i sine barnebarn som gjør meg trist. Og det er ikke slik at mine foreldre på noen måte har vært fast barnevakt eller hentet i barnehagen mer enn en håndfull ganger. Men de ringer jevnlig, inviterer til middag, stikker innom på besøk og snakker med ungene når de er sammen med dem.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat