Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-19, 22:05   #65
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.638
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Mine to har et svært godt forhold til min mor og hennes samboer. De siste seks årene har vi bodd i samme gate. Vi løper ikke ned dørene hos hverandre, men hjelper (begge veier) når vi kan. De reiser mye, men de er flinke til å følge opp barnebarna og kjenner dem svært godt.

Jeg får litt hjelp om jeg spør (er alene med barna), men jeg spør svært sjeldent (stort sett kun om det er jobbrelatert og det er forventet at jeg deltar).

Jeg kjenner meg ikke igjen i artikkelen. Han ene naboen her har tre barn og mange barnebarn. De passer dem så ofte at i år har de ikke fått båten på vann.

Mine besteforeldre bodde en time unna. Jeg hadde ikke noe veldig nært forhold til dem. Vet vi overnattet der flere ganger, vi var i båt og på hytte sammen vinterstid.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 28-07-19 kl 22:14.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat