Tråd: Valget 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-19, 10:34   #74
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2019

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I et miljøregnskap? Barn i Oslo får ikke mindre astma om foreldre i Bærum rekker å hente i barnehagen, eller om foreldre fra Jessheim får jobbet mer.

Hvorfor skal barn i Oslo få astma av Bærumshenting i barnehagen?
Jeg tror både Pelen og jeg snakker om gjennomkjøring på hovedveinettet her. (I tillegg til at Bærumsbarna også har rett til å slippe å få astma - som var det jeg begynte med i denne lange litt avsporingen)

Ingen er vel tjent med at det er kronisk kø og forsinkelse på hovedtransportårene? Nå går hovedtransportårene under Oslo sentrum - og hvis det skal endres vil det være LANGT frem i tid.

jeg tror at man både kan ha et effektivt transportsystem og regulere unødvendig og uønsket bilkjøring samtidig - ved å kombinere gode kollektivtilbud, samordnet planlegging for hele regionen, veiprising og minsket tilgjengelighet for biler/gjennomkjøring/parkering i sentrum. Oslo er ikke en øy for seg selv. Vi som bor utenfor er ikke slemme egoister som ikke tenker på barnas krav på ren luft. VI trenger en overordnet plan for transport av varer og folk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat