Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-19, 20:01   #9
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det du ville prioritert i nytt hus?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi har nettopp kjøpt ny leilighet, og det vi er veldig fornøyde med her er at kjøkken og stue er delvis adskilt. Helt åpen kjøkkenløsning var uaktuelt for oss. Også har vi masse, masse, masse tilgjengelige strømuttak, noe som oppleves som rent magisk. Mer skuffer enn skap på kjøkkenet liker vi også, fordi det minsker faren for at tørrvarer og liknende forsvinner bakerst i skapet og blir borte.

Om jeg ikke var totalt motstander av å bo i hus, skulle jeg hatt et på to plan med eget bad til mannen og meg. Med direkte adgang fra soverommet vårt.

Helt enig i at delvis adskilt er fint. Strømuttak må vi vel se på etterhvert ja, det håper jeg vi får hjelp til, aner virkelig ikke hvordan man skal tenke.
Vi må nok ha overskap på kjøkkenet pga plass, men skjønner det med skuffer.
Eget bad til master bedroom blir det nok ikke, men jeg håper vi kan få ordnet et walk-in.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat