Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-19, 11:43   #71
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.910
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abassisaken i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mener du den blir mer dramatisk av at politiet er i sivil? Vil ikke det være nettopp mindre dramatisk? Og antallet vil jeg tro er ganske greit dimensjonert når det er 4 som skal utsendes - en dramatisk og opprørende hendelse i seg selv, inkludert for tre antagelig fortvilte og kanskje sinte ungdommer/unge menn. Mitt inntrykk er at politiet gjør jobben sin her så skånsomt som det er mulig, gitt oppdragets natur. De har ofte med folk som skal ivareta barna spesielt.

Det er ikke hverken politi eller domstoler det eventuelt er noe galt med her, det er i så fall selve asylpolitikken og kravene til å få asyl når man kommer fra krigsherjede områder.

Jeg mener håndteringen er kritikkverdig, uniform eller ikke, når de henter et barn, to unge og en syk mor. Jeg vil tro helsetilstanden hennes var kjent. Jeg forstår at dette er måten å gjøre det på, at utkastelse er brutalt. Men barn og unge bør skånes for en dom basert på foreldrenes juks, når forelder i dette tilfelle ikke er istand til å ivareta eller støtte barna sine under utkastelsen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat