Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-19, 11:05   #83
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Låner "alle" penger til middels/store oppussingsprosjekter?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hvis man kjøper ferdighus eller ny leilighet kan det være billigere å beholde grunnpakka og bytte kjøkken selv framfor å gjøre tilvalg underveis i byggingen. Galskap!

Vel, tilvalg er en ting, men man kan ta ut hele kjøkkenet, få avslag og så ordne kjøkken fra en annen leverandør. Jeg gjorde det, og fikk avtrekk på totalprisen på huset på 70 000 da jeg tok ut et kjedelig Stray-kjøkken med hvitevarer, og byttet ut med et dobbelt så stort Ikea-kjøkken. Hadde det ikke vært for at jeg valgte hvitevarer annet sted fra, så hadde kjøkkenet kommet på samme pris som standardkjøkkenet.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat