Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-19, 09:37   #393
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Da har jeg fått meldt henne på, og vi fikk både ønsket kurs, og seremonitidspunkt.

Aner ikke om hun kommer med noen hun kjenner, men det spilte visst ingen rolle, hun hadde prøvd å spørre flere hva de skulle, men ikke fått svar. (ref. andre tråder her inne, om utestengelse osv)

Så nå er kurs, og seremoni i boks. Lokaler ordnet seg jo, en bekjent hadde konfirmasjon på samme sted i år, og jenta var gjest der, og fikk masse tips, så hun har allerede begynt planleggingen selv.

Mat og drikke bestilles der. Vi må bestille en kake, resten kan vi ta med selv. Tipper vi bestiller en sjokolademoussekake, og tar med oreokake, pavlova, marsipankake og kringle selv. Og helt sikkert mer, vi er en kakefamilie på begge sider, så det kommer ikke til å mangle noe.

Bunad påbegynnes nå om ikke så lenge, hun fikk jo omsider bestemt seg, det blir rød Follobunad med gult liv. Jeg må finne noen som kan justere litt på min bunad.

Svigerinnen min har fått/tatt ansvaret for blomster, i samarbeid med konfirmanten, veldig hyggelig.

Puuhh, da kan jeg senke skuldrene litt, og slappe av litt med tanke på dette.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv