Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-19, 11:10   #63
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Hvis man har alkoholfri konfirmasjon, noe jeg har sett på som en selvfølge (hos oss, bryr meg ikke om hva andre gjør), er vel en blanding av brus, farris (boblevann av noe slag, iallfall), vann og eplemost/alkoholfri sider det vanlige. Vi gikk iallfall for det, og jeg mener vi beregnet en liter pr.person. Det var veldig pent vær på vår konfirmasjonsdag i fjor, så det gikk med en del drikke. Jeg er ikke så veldig glad i eplemost, så personlig ville jeg satt pris på at det var et assortert utvalg av drikke der jeg var gjest.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat