Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-19, 13:48   #73
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.985
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei, jeg mener dothrakiene som dro ut med lysende sverd som slukket ett etter ett. Helt meningsløst, så klart, men virkningsfullt.

Det var jo endel som kom løpende tilbake av de, men hvor mange vet jeg ikke. Jeg synes det var heftigere med Unsullied som stod foran "brannvollgraven" og portene gikk igjen...


Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Men uansett:

Jeg leste en teori om at bran, som visste at det skulle være arya som skulle drepe the night king, varget inn i flere i tur og orden for at hun ikke skulle bli drept på veien. Jeg er veldig spent på å se hva Brans rolle oppi det hele egentlig er!

Kuuult! Det kan absolutt være tilfelle, ja!


Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg satt også og irriterte meg over Dany og Jon som bare flakset rundt oppi bygene og ikke klarte å få tent det "#$"#$ bålgravgreiene engang. Og over hvor innmari passiv Bran var. Hvorfor sendte han ut de ravnene? Hva skulle det være godt for? Og var rollen hans virkelig å bare sitte der som agn - også hadde de 1 - EN - person (pluss collateral damage) til å passe på han, selv om de visste at Night King var ute etter han? Jeg vet jo at planen var at han skulle sitte der, og nettopp være agn. Men de hadde jo ingen oppfølgingsplan for ...hva skjer når Night King kommer, virket det som.

Også syntes jeg det var rart at The Hound plutselig framsto som en skikkelig pyse. Og hva var greia med Melisandre på slutten.

Også vet vi jo ikke at "alle" har overlevd. Vi har bare ikke sett dem dø. Just sayin

Men jeg syntes hele episoden var litt skuffende, egentlig. Litt mye plotholes/dårlig planlegging.

Dany fikk jo ikke tent noe vollgrav fordi The Night King kjørte en Sarumann og dro med seg uvær og null sikt - hun så jo ikke en puck

The Hound har slitt med ild siden han ble brent.


Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Strømmekvaliteten var helt forferdelig, og jeg måtte virkelig jobbe hardt for å ikke irritere meg massivt over det under selve episoden. Så igjen episoden i går, og det var litt bedre, men HBO sender med elendig kvalitet. Jeg så opp alle sesongene på blu-ray igjen i forkant av s8, og forskjellen i kvalitet er enorm. Skikkelig nedtur å gå tilbake til elendig streaming.

Ja, det er virkelig kritisk. Skjønner veldig godt kritikken, og forstår egentlig ikke hvordan de kan gjøre det.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat