Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-19, 22:08   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To hytte or not to hytte?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, der har jeg virkelig ikke råd til hytte. Vi er ganske nær å kunne kjøpe en kolonihagehytte, så det er selvsagt en reell mulighet, både økonomisk og i en avstand som gjør den veldig lett å bruke. Null plass til gjester utenbys fra, da. Og man får ikke følelsen av å reise noe sted, dessverre. «Å bo et annet sted» er noe av det jeg liker best med å reise.

Jeg skjønner hva du mener, og jeg vet jo ikke om det samme gjelder kolonihagene, men vi føler virkelig at vi er borte når vi er på Øen. Det er en helt annen puls, alle loffer rundt i hva de vil, det er andre naboer og annen utsikt. Men det ER jo naboer, på en helt annen måte enn de fleste hyttelag, og det ser jeg for meg gjelder koloniene også. Det må man jo bare vite selv om man liker eller vil ha på godt og vondt.

Men det er ikke reise-bort-følelsen det står på. Og alle snakker om når de «flytter ut», som er når de bor der for sommeren, ikke når de fortsatt reiser til og fra.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat