Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-19, 19:08   #25
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innafor med utearbeid første påskedag?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg er for fjerning av lov om helligdagsfred og mener at religion og religiøs utøvelse bør være en privatsak. Så for meg må man gjerne jobbe ute første påskedag.
Jeg velger likevel ikke å gjøre det selv, fordi vi har veldig kristne konservative naboer. Litt teit egentlig, for jeg vet ikke når våre muslimske naboer har sine merkedager og vi tar jo ikke hensyn til dem.

Jeg har en nabo som har utendørsprosjekter, ofte med mye lyd, i hele sommerhalvåret og er lykkelig for helligdagsfreden! Det er deilig å kunne be om absolut tystnad med loven i hånd en dag i uka. Det er ikke få fine sommerkvelder som er tilbragt innendørs med lukkede dørerog vnduer fordi det ikke er ørens lyd å få på grunn av vinkelsliperen, så helligdagsfreden er enrein velsignelse, selv for ateister.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat