Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-19, 21:04   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Do/bad på hotell

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Eller bad med helt klare glassvegger mellom sove del og bad... Sjarmerende å ligge i sengen å se at folk sitter på do. Sikkert veldig moderne og "in" da..Man kunne kanskje ha spandert på seg frostet glass i det minste.

Det hadde jeg sist jeg bodde på hotell, men da reiste jeg heldigvis alene. Var en gardin man kunne dra imellom badet og sengen, men var ikke mulig å være helt skjermet på badet. I tillegg var vinduet på rommet inne i hotellet og man så ned på resepsjonen. Så jeg hadde rullegardinene nede hele tiden.

Her er et bilde med akkurat sånt rom som jeg hadde

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat