Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-19, 19:22   #110
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 13.001
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Vi kjører fortsatt den gamle modellen i hverdagen og på campingturer, men har kjøpt en Tesla til erstatning for flyreiser (fant en godt brukt 2013-modell til en rimelig pris). 40kWh-pakken kom i fjor sommer (https://elbil.no/elbil/nissan-e-nv20...a-40-kwh-2018/). Jeg syns kjørekomforten er bra - gode seter, man sitter høyt, og de store sidespeilene er veldig behagelige når man skal manøvrere. Veldig kjekt med alle koppholderne, men midtkonsollen er tåpelig, så den har vi byttet ut.

Tror ikke jeg har prøvd å stappe flere tenåringer og barneseter baki, så hvor god plass det er, er jeg ikke sikker på. jeg + ungene sitter helt greit, det samme med husbonden og ungene. Men både jeg og jentene korte i beina, så god plass for oss er ikke almenngyldig.

Mer om oss og evaliaen på tur: http://travelelectric.blogspot.com/


Wow, så kult at dere drar på langtur - og sover i bilen Jeg har tenkt litt på dette med bilferie med el-bil og lurer på hvordan man gjør det egentlig. Er det lett å "tanke"? Med fossilt brensel så har man mange muligheter, men kanskje ikke like mye med elbil og man må detaljplanlegge mer? (det burde kanskje vært en egen tråd til dette )

Vi får prøvekjøre og se om den kan være aktuell for oss rett og slett. Det hadde vært veldig kult om den kunne erstatte 7-seteren vi har i dag, så kunne vi evt. hatt en brukt Leaf i tillegg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat