Sv: Hvordan merke en buffet for allergikere, vegetarianere og andre på en fornuftig m
Opprinnelig lagt inn av My, her.
Dette.
Det med karbohydrater på de kortene du linket til, Polyanna, antar jeg er av hensyn til folk med diabetes, og ikke slankere på lavkarbo ...? Men ikke så lett å vite med hjemmebakte kaker da.
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
De bruker sånne kort på alt av mat i kantinen jeg spiser i for tiden, ser jeg. Utrolig lang liste på kortene!
Men ikke karber, noe som er irriterende når man er i keto. ( )
Men sikkert med tanke på diabetikere, ja, My, det var jo et godt poeng! Men virkelig ikke noe man kan forvente at "hvermansen" som baker til et kakebord på skolen eller noe skal klare å beregne, syns jeg.
Ref svaret mitt over, så hadde jeg nok ikke stolt allverdens på "hvermannsen" sin utregning når det gjaldt min sønn, men samtidig vet vi hva som er ca i ulike retter og matvarer, så hvis en kake plutselig skulle ha veldig lite karbohydrater ville det ført til et spørsmål fra meg om de hadde benyttet kunstig søtning i den feks.
Men alt i alt tror jeg det holder på skrive på "lavkarbo" dersom man ønsker å merke dette med karbohydrater.