Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 09:45   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sjangerallergi?

Jeg har ikke sjangerallergi per se. Men jeg har overfølsom kvalitetsradar, og skyr unna alt jeg tror er dårlig. Jeg går sikkert glipp av noen perler, men jammen dodger jeg noen svin også.

Ellers føler jeg heldigvis at jeg får lest ganske mye for tiden, og da blir jeg mindre redd for å kaste bort tiden på en halvgod bok. Jeg mener, noen fordeler skal jeg ha for å velge bort å lese P&P for åttende gang og sånn.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat