Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-19, 22:22   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg synes grått hår er pent, men klart, man ser vel noe eldre ut.
Jeg har masse grått hår og farger det. Jeg vil ikke farge det mer, men vil heller ikke ha tidenes ettervekst mens jeg venter på at min egen farge vokser ut.
Så hvordan gjør man det da? Farger håret gradvis lyserer? Striper?

Du kan enten stripe det i en periode, eller bruke glansvask, og så etter en stund når det har vokst ganske mye, slutte å bruke glansvask og så klippe vekk det ytterste hvor det fortsatt er farge.

Jeg har gått en lang periode uten å gjøre noe med håret, men fordi jeg ønsket å freshe meg litt opp igjen like før jul fikk jeg litt striper igjen. Det er fortsatt tydelig at jeg har grå hår, men jeg synes ikke det gjør noe.

Har noen i perifer omgangskrets som har gått over fra å farge til å la være, og jeg synes det er kjempeflott. Jeg synes det er kjempebra at det er mange fler nå som tør å få frem at det er ok å ha grå hår selv om man er under 70.