Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-07, 17:13   #146
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har siklet på denne Velvet-kjolen siden jeg så salgstråden til Nikki for evigheter siden. Plutselig dumpet jeg over den på www.ssense.com, der det akkurat da var salg på salgspriser! Normal pris er ca 190 dollar, jeg fikk den for ca 80. Må skryte av den butikken; lynkjapp levering fra Canada og de skrev kun kjoleprisen på pakken så toll og moms ikke ble så ille.



Ellers i sommer har jeg kjøpt lekre capribukser fra La Martina, joggesko fra Adidas, rålekre høyhælte sandaler i tre og brunt skinn fra Scholl pluss litt salg på Gina Tricot (bl.a. grå jeans med sølvskimmer satt ned fra 499 til 99, deilige bomullskjoler til 49).

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv