Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-19, 12:00   #157
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Greien er jo at dette er ikke svart/hvitt. Jeg satt på nyttårsaften med mine to sønner, men ikke min datter. Da er det viktig å gjøre det til en fin og litt festlig kveld for mine to sønner, men allikevel med en svært påtagelig (for meg) sorg over å ikke ha min datter der. Så, det blir ikke helt greit å heller lese "hvis man ikke gjør det til en fest", for det prøvde jeg jo å gjøre, men faen heller, give me a break, jeg lagde mat og tente lys og hadde stjerneskudd og bretta servietter, men jeg orka faktisk ikke styre med kjole.

Og jeg synes kanskje man kan trå litt varsomt i høytidstider med å være så veldig sjokkert eller kommenterende på hva andre gjør i sine hjem.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat