Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-19, 10:33   #144
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, kan du ikke gjøre det? Det høres så koselig ut!

Jeg kan ikke se å ha kritisert andres konkrete klær i denne tråden. Ja, jeg er overraska over hvor mange som faktisk dresser seg ned på nyttårsaften, men det er vel det. Det var sikkert provoserende og dumt av meg å foreslå hva man kunne gjøre for å slippe å fryse hvis man ville bruke kjole - i tillegg til de traumatiserende bildene det må ha skapt i folks hode av grusomme antrekk med genser under kjole.

Jeg syns bare det var litt morsomt at man tydeligvis har meninger om at folk bør dresse seg opp på nyttårsaften (altså en mening om andres klær), samtidig som man kanskje ikke har forståelse for at noens stil har innvirkning på hva slags pentøy man har og liker.

Jeg tror ikke folk dresser seg ned, det handler vel heller om å la være å dresse seg opp. Det er jo en viss forskjell.

Men jeg har ullunderkjole jeg altså, som passer under det meste av vintagekjoler. Også er jeg hun med skjerftet, alltid. Som regel matcher det ikke en gang. Søttitalltsdiscokjole og stripete ullskjerf? Bring it on! Femtitalls silkehalterneck og leopardullskjerf? Always!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat