Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-18, 22:56   #88
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.644
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvem pynter du deg for da, eller skjønner du ikke vitsen med å pynte seg i noe tilfelle, eller i noen anledning?

Jo, jeg er over snittet pent kledd til hverdags, men det er utelukkende for min egen skyld. Jeg føler meg bedre når jeg er pent kledd. Men sammen med den nærmeste familien min føler jeg meg like bra uansett hva jeg er kledd i. Også liker jeg komplimenter. Fra mannen får jeg de samme komplimentene og han ser på meg med det samme blikket, helt uavhengig av hva jeg har på meg.

For meg er også stemningen helt fullstendig uavhengig av hva vi har på oss og hva vi spiser, og jeg er i grunnen glad for at vennene våre ikke har noen tradisjon for "middagsselskap" med fancy mat og penklær.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat