Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-18, 21:10   #83
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.689
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg er mest overrasket over hvor mange som synes det er plagsomt å ha på finklær. Hvor ukomfortable finklær har dere egentlig? Jeg synes verken penklær eller hverdagsklær er ubehagelig, og synes ikke det er noe big deal å kle meg etter anledning. Enten det er nyttårsfest, julaften, 17.mai, jobb eller fri. Ullundertøy bruker jeg på tur, men synes ikke det er mye mer behagelig enn andre klær at jeg har behov for å gå i det ellers. Kjole og strømpebukse er jo også ganske mykt og behagelig å gå i synes jeg, så siden det er nyttårsaften så velger jeg det.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat