Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-18, 09:48   #116
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvordan er det annerledes å sykle med rulle vs å sykle på spinningsykkel, egentlig?

Jeg spurte faktisk mannen min om det, og han mente at bortsett fra det opplagte (nemlig at man kan bruke samme sykkel både ute og på rulle inne slik at man blir ekstra godt vant med sin egen sykkel), så var det ganske likt.

Men han måtte jo google. Og kom blant annet over denne artikkelen (som ligger bak betalingsmur) hvor det blant annet står at

Sitat:

For å oppnå mest mulig effekt og bli topp motivert, ville jeg kombinert spinning og rulletrening, sier tidligere proffsyklist Mads Kaggestad.

Så det er nok en forskjell. Men hva? Jeg vet at man kan koble rullen opp mot for eksempel et virtuelt løp, slik at den innsatsen man faktisk gjør vises på skjermen. Er det slik på spinningsykkel også?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat