Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-18, 14:23   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpefri jul, eller kjøpe minst mogleg-jul

Nokre av dei punktene eg har notert meg er:

- Bruktkjøp: Gjerne avtale å kjøpe brukte gaver eller gi bort ting ein sjølv har brukt.
- Låne utstyr, for eksempel finne utav appen "Nabohjelp" og låne kakeformer og kromkakejern og alt det andre som ein bare bruker ein gong like før jul.
- Planlegge innkjøp og halde seg til handleliste, "kikking" i butikkar er i alle fall ei kilde til impulskjøp for min del.
- Gå gjennom julepynt og finne ut kva eg faktisk har i november, ikkje tre dagar før jul. Kan hende eg slipper dobbeltkjøp eller panikkjøp av julestjerne, fordi den gamle ligg i påskepynt-boksen.

Andre ting?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat