Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-18, 10:52   #2
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bedt bort eller ha gjester?

Jeg er litt delt. Jeg elsker å arrangere selskaper, planlegge, lage mat og pynte og ordne, gjennomføre, klappe meg selv på skulderen etterpå, er alltid latterlig fornøyd og føler meg deilig flinkis etter et vellykket selskap. Også har jeg kontroll, jeg bestemmer i mitt hus, jeg lager reglene og kan slappe helt av, jeg bare koser meg, jeg kan egentlig ikke gjøre noe feil. Men det er klart det koster noe også, tar av krefter og overskudd. Er alltid kjempesliten dagen etter.
Å være gjest er deilig. Ansvaret ligger hos verten, jeg skal bare møte opp og bli servert. Luksus! Samtidig så er jeg gjest og dermed på bortebane, jeg blir mer bevisst på hva jeg uttrykker, hvilke forventninger jeg føler jeg skal innfri og jeg blir nok lett litt mer stiv og formell enn jeg er hjemme hos meg selv. Hvis ikke det er hos helt nære venner og familie selvsagt, da slapper jeg bare av.
Så svaret mitt er vel at begge deler funker for meg, men aller gøyest og samtidig mest slitsomt er å be gjester hjem til meg.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat