Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-07, 12:45   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheim, hva er verdt å se som amerikansk turist!

Har dere bil, anbefaler jeg biltur til Frosta og Tautra. Så kan dere kjøpe ferske gulrøtter og se på klosterruinene, kjøpe såpe hos nonnene og se det nye klosteret. (Søskenbarnet mitt solgte småbruket sitt til Nonnene, så jeg har vært veldig mye på stedet før nonnene overtok)

Første uka i August er det olavsfestdagene. Det tror jeg er interessant

Nidarosdomen og tur opp til tårnet (ja, om vedkommende er i relativt god form da - det er bratt og trangt, men spennende)

Sykkelheisen trampe var det eneste travel Channel brydde seg om da de var i Trondheim, så den er verd å se.

Bakklandet, - med skyssstasjonen
Piknik på marinen
Sverresborg
Munkholmen

Om dere orker, kan dere jo leie bysykler. Det er blitt litt pes å låne dem nå da - i og med at man må låne og levere kort på turistkontoret (pga byens toskete ramp som trodde de eide sykkelen med ett de hadde pakket 20 kroner på den)