Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-18, 10:48   #170
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt eksempel på fattigdom?

For en merkelig diskusjon dette blei! Det er jo himmelvid forskjell og ekstremt mange nivå mellom å være rik og fattig? Rik tenker eg Røkke, Reitan og den gjengen der er. For meg, dog som aleineboande, med nettopp denne bruttoinntekta på 700 000 føler eg meg slett ikkje rik. Eg klarer meg så absolutt men kan ikkje ødsle til hverken bil, interiør, frisør, restaurantbesøk, reiser, klær eller utstyr. Det kan nokon som er RIK. Definisjonen for meg på rik er nettopp dette, å ikkje måtte prioritere av "luksusgoder" men kunne gjere omtrent som en har lyst til når en har lyst til det.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat