Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-07, 15:23   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du ikke tror på healing o.l.

Jeg tror jeg ville forsøkt healer hvis jeg visste jeg var døende - hva i all verden ville jeg hatt å tape? Det kunne uansett ikke skadet meg...

Jeg tror heller ikke på healing. Men da jeg en gang i tiden satt med Lillemann på sykehuset - han var da alvorlig syk, og en dame stakk hodet inn døra mi og spurte forsiktig:

"Mannen min syns så synd på dere. Han lurer så på om han kan forsøke å hjelpe med å heale..."

Da var min filosofi enkel - det kunne ikke skade Lillemann at denne mannen kom og strøyk litt over hendene og panna hans, og det gjorde denne mannen glad at han fikk lov til å forsøke å hjelpe. Hva hadde jeg å tape?

Som jeg antok, hjalp det nada og null - men det skadet heller ikke.

Og nei - jeg kommer ikke til å oppsøke en healer med Lillemann på egenhånd, men opplever jeg igjen at noen spør, så vær så god.