Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-18, 19:38   #65
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Eg har tenkt tanken, ja. På Bruce Springsteen-konserten for nokre år sidan, såg eg ingenting anna enn rygg og nakke og bakhovud. Merkverdig mange lange menn på den konserten. No er eg ingen Springsteen-fan, men det er den bånnaste konserten eg har vore på.

Det hadde vore veldig fint om arrangørane kunne plassert publikum etter høgde. Eminem-konserten, feks. Hadde vore ein finfin ekstrajobb for vaktene det!

Eg har vore på Waters i Telenor Arena nokre gonger, og har hatt fire jakker under rumpa for å sjå best mogleg. At eg da skyggar for ein annan bak meg igjen? Tja, kva kan eg seie?

Eg er ikkje spesielt liten, altså. 165 cm. Men eg kjenner problemstillingen! Men har også kjenningar som er høge, og dei synes ikkje det er så kult å kjenne på dette. Fleire av dei er obs på at dei tar stor plass, og at dei skyggar for andre. Det er jo ikkje så lett å krympe heller.