Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 20:56   #49
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg er sånn som alltid har spist godteri hver dag. Men ikke mengder.
Til helga kjøper vi inn en stor pose smågodt og den holder da til neste helg, så jeg/vi spiser litt hver dag.
Ungene får litt smågodt (de plukker selv), men vi har ikke noe fast tradisjon på når den spises, så i helga har de faktisk ikke spist av den. Storesøster vet ikke engang at Lillebror har kjøpt en pose til henne som står i skapet.
Potetgull kjøper vi kanskje én gang i måneden, og da kan den stå i skapet med litt igjen helt til vi kaster den.

Jeg spiste potetgull i påsken og syns jeg este ut, og går ned igjen med en gang jeg slutter.
Brus kjøper vi nesten aldri, typ til familiebursdager. Ungene spør heller aldri etter. Heldigvis er de sånn at de kan spise et kakestykke på bursdag og så er de ferdige.
Is har vi også kun til bursdager. (Men på sommeren er vi 4 uker i varmen og da blir det ca 2 om dagen)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat