Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-07, 23:03   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyreparken vs. Legoland

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Kan vi klare oss med en dag i Dyreparken, eller bør man ha to?
Hvor bor vi? Det er jo høysesong og dyrt!

Hehe, der har vi en historie kan du si, men skal ikke ta hele nå.
Jeg anbefaler ikke Roligheden Apartments som var forholdsvis rimelig, men vi heiv oss rundt og fikk byttet da vi kom fram, fikk tilbake pengene for en natt (bestilte to). Møkkete, små ett-og toromsleiligheter i en trist grå murbygning i et bolig-og industriområde, uten særlig reelle ute-leke-sittemuligheter. Jeg trodde vi skulle bo på Roligheden familieleiligheter som det var bilde av på internettsiden, og det var et mye hyggeligere sted, tror jeg, men dyrere, fra kr 1800 pr. natt.
Vi endte opp på Isefjær Naturistsenter...fniiiis, sammen flere eldre, skravlete nudister. Billige, svært enkle hytter uten vann og do med felles do-og dusjhus. Nydelig utsikt over fjord og en liten strand og fiskemuligheter (hadde vi hatt tid). Ca 15 min fra dyreparken. Det er dyrt og vanskelig med overnatting. Ifjor bodde vi i Søgne på andre siden av Kr.sand på Åros Camping, helt greie små hytter på et fint campingområde ved sjøen med strand, lekeplass, liten butikk, basseng og lite spisested/bar. Men måtte kjøre ca 25-30 min til dyreparken. Vi har dratt sammen andre og et lite poeng for oss er å sitte ute sammen etter leggtid for voksenhygge.
Man bør ha 2 dager.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat