Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-18, 12:04   #210
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det som er så irriterende i slike saker er at det nesten alltid går til et visst punkt, så tipper lojaliteten i favør av den som har gått over streken. Håper det ikke skjer denne gangen, men jeg synes å se tendensene.

Listhaug er et uromoment, en provokatør, og har vært det hele tiden. Hun spiller så uskyldig, men bruker SoMe helt bevisst for å polarisere debatten. Hun får det også til, selv om det kanskje gikk litt lenger enn hun hadde planlagt denne gangen. Hun regnet med å nok en gang kunne komme unna med det, og sitte igjen med pluss i boka hos sine egne.

Det som forundrer meg er at hun har fått komme så i posisjon, for dette var en varslet ulykke. Jeg tenker det er opprør i høyrefløyen nå, også blant mange i FRP, dette kan jo ikke aksepteres videre.

Det er direkte ødeleggende for en hver skikkelig politisk debatt, jeg har virkelig satt pris på hvordan politikken i Norge har fungert. Tøffe debatter på talerstolen, og så går de sammen til lunsj i kantina etterpå. Jeg vil at det skal være slik videre. Noen ser ut til å ville ødelegge dette.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat