Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-18, 15:22   #179
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.863
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg synes det er så kjipt å ha bitteliten familie i sånne sammenhenger. 13 stk, inkl konfirmanten. Har invitert to familievenner (single, begge to), og en av mannens mange kusiner med mann - vet ikke om de kommer, da, bor på annenkandidat av landet. Vi har det hjemme, har reservert catering, planlagt baking av en kake, og tar i mot flere fra svigerinne.

Vi har tre vennefamilier som vi har invitert oppigjennom oppveksten (nåja, et av dem er et par, de har ikke barn) som vi inviterer. Har ikke snakket om det enda, men det er aktuelt å invitere en venn eller to av konfirmanten, hvis det er noe som passer med konfene (vårt barn velger HEF, men om hen vil invitere noen som har konf i kirken og kan, den dagen. Eller naturligvis en venn eller to som ikke står til konf. i år). Når det er mulig av andre årsaker, har jeg inntrykk av at ungdommene synes det er fint å få invitere en venn eller to. Jeg ble selv invitert i konf til en venninne den gang da, det er kanskje mer unaturlig for andre å tenke sånn, hvis de ikke er vant med det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat