Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-18, 08:37   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

Vi har en konebil på bensin og en syvseter maxicaddy på diesel. Vi ville egentlig ikke ha diesel men vi måtte ha en syvseter med ekstremt god plass bak (plass til rullestol pluss bagasje, poser osv på én gang) og ingen biler passet vårt behov med handicappet barn osv så til slutt stod valget mellom en bensindrevet caddy til 450.000,- og en dieseldrevet til 220.000,-, og siden vi ikke er rike så måtte det dessverre bli sistnevnte. Vi er utrolig fornøyde med bilen da, den er helt fantastisk.

Vi er dessverre avhengig av to biler da vi bor på et sted uten kollektivtilbud. Og når jeg sier uten, mener jeg virkelig uten. Ingen tog, og det går en buss 2 ganger om dagen eller noe sånt. Årh, som jeg savner å kunne ta bussen når som helst. *Stavangerjente*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat